هلالی تاکید کرد؛

تاثیر برگزاری برنامه‌های مذهبی بر تقویت روحیه دین‌داری و ایجاد محبت اهل بیت در میان جوانان

هلالی با بیان اینکه جامعه نیازمند شادی است، گفت: برگزاری برنامه‌هایی همچون اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها به تقویت روحیه دین‌داری و ایجاد محبت اهل بیت در میان جوانان می‌انجامد.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 29May 2023

تاثیر برگزاری برنامه‌های مذهبی بر تقویت روحیه دین‌داری و ایجاد محبت اهل بیت در میان جوانانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت (ع) در گفت‌وگویی درباره اثر برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها و تأثیر آن بر نشاط جامعه، اظهار داشت: کشاندن برنامه‌ها و جلسات مذهبی به میان عموم مردم اقدام بسیار پسندیده‌ای است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر جامعه ما نیازمند شادی است. برگزاری این دست مراسم‌های شادی اهل بیت (ع) فضای مناسبی را برای عموم مردم به ویژه جوان‌تر‌ها پدید می‌آورد.

این مداح اهل بیت (ع) با تأکید بر آنکه ما نسبت به نسل جوان وظیفه داریم، اضافه کرد: احساس می‌کنم تاکنون تا حدودی نسبت به فراهم آوردن فضای مناسب برای این عزیزان کم‌کاری شده است.

هلالی با اشاره به «جنگ تمام‌عیاری» که علیه جوانان ایرانی تدارک دیده شده است، افزود: دشمن تا دندان مسلح علیه بچه‌های ما مشغول کار است.

وی در خاتمه با بیان اینکه برگزاری این دست برنامه‌ها منجر به تقویت روحیه دین‌داری شده و بر ایجاد محبت اهل بیت در دل جوانان مؤثر است، گفت: امیدوارم عاقبت همه این عزیزان به خیر باشد.

منبع: سایت شهر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار