فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

زن در اسلام از جایگاه و شأن بسیار بالایی برخوردار است

سردار «حسینی» با باین اینکه زن در اسلام از جایگاه و شأن بسیار بالایی برخوردار است، گفت: دشمن می‌کوشد دختران و بانوان مسلمان را از دین مبین اسلام دور سازد و برای رسیدن به این نیت شیطانی خود برنامه‌های پیچیده‌ای همواره تدوین می‌کند.
کد خبر: ۵۹۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 30May 2023

زن در اسلام از جایگاه و شأن بسیار بالایی برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جمعی از دختران نوجوان و فعال اجتماعی و فرهنگی استان کردستان مهمان سردار «سیدصادق حسینی » فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان بودند و در این نشست دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

سردار حسینی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر، اظهار داشت: بانوان و دختران، گل سرسبد جامعه اسلامی هستند و به‌همین منظور دشمن تلاش‌های فراوانی دارد که تصویری بالعکس از زن مسلمان نشان دهد.

وی افزود: شایسته است این توطئه ننگین و دروغین دشمنان را در ایامی همانند دهه کرامت برملا و هویدا کنیم، زیرا زن در اسلام از جایگاه و شأن بسیار بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: زنان و دختران مسلمان باید با الگو پذیری از بانوان بزرگ جهان اسلام، توطئه‌های نرم دشمنان را علیه خود خنثی کنند.

وی تصریح کرد: زنان در جهان و دنیای غرب در ظاهر دارای آزادی هستند، ولی در اصل زن در کشورهای غربی به عنوان یک کالا دیده می‌شود که این نوع نگاه از نظر اسلام کاملا باطل و معنای بردگی دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اگر نگاهی به اخبار داشته باشیم، امروز زنان مسلمان و ایرانی در عرصه‌های مختلف همانند عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و اقتصادی در کنار مردان نقش آفرین هستند، که این خود خط بطلانی بر تبلیغات منفی دشمنان علیه زن مسلمان می‌باشد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: تلاش دیگر دشمن این است که فکر و ذهن جوانان ما را با تبلیغات دروغین خود منحرف کند تا بتواند با این کار آنان را در مقابل نظام قرار دهد، ولی تاکنون این توطئه آنان با شکست روبرو شده است.

وی عنوان کرد: دشمن می‌کوشد دختران و بانوان مسلمان را از دین مبین اسلام دور سازد و برای رسیدن به این نیت شیطانی خود برنامه‌های پیچیده‌ای همواره تدوین می‌کند، بنابراین باید همه ما در مقابل این توطئه‌ها هوشیارانه عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار