انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی

در نشستی با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی (مدیریت جنوب‌شرق) در زمینه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان و حمایت از چاپ کتب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در قالب تفاهم نامه‌ای به امضاء طرفین رسید.
کد خبر: ۵۹۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ - 30May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز اولین جلسه همکاری علمی پژوهشی آموزشی اسنادی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی مدیریت جنوب‌شرق کرمان با حضور سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و «ریحانه شهیدی» رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی (مدیریت جنوب‌شرق) برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان توضیحاتی در مورد چگونگی جمع آوری، تفکیک سند، توصیف و بارگزاری اسناد در سامانه سجا ارائه داد و اظهار داشت: پایه اصلی جلوگیری از تحریف دفاع مقدس، اسناد مرتبط با آنها است. دفاع مقدس در فرمایش مقام معظم رهبری ۱۰۰ یا ۲۰۰ سال دیگر جای کار دارد.
 
وی افزود: ما باید ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس را با زبان خود جوانان بیان کنیم، هر نسل با نسل دیگر متفاوت است.
 
در ادامه جلسه شهیدی توضیحاتی در مورد اسناد دفاع مقدس موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارائه داد و گفت: مهم نگهداری این گنجینه و ابعاد مختلف آن است و در پایان این نشست تعاملاتی در زمینه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان و حمایت از چاپ کتب تاریخ شفاهی دفاع مقدس و همچنین در مورد حمایت از تدوین و چاپ کتب اسنادی در قالب تفاهم نامه ای به امضاء طرفین رسید.
 
انعقاد تفاهم نامه همکاری حفظ آثار کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی
 
انعقاد تفاهم نامه همکاری حفظ آثار کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی
 
انعقاد تفاهم نامه همکاری حفظ آثار کرمان و سازمان اسناد و کتابخانه ملی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار