مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

آغاز ثبت نام زائران مرقد امام (ره) در رده‌های بسیج چهارمحال و بختیاری

«حیدری» گفت: تمام پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج و کانون‌های تابعه آماده ثبت نام از زائران مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب در استان چهارمحال و بختیاری هستند.
کد خبر: ۵۹۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 30May 2023

ثبت نام زائران مرقد امام (ره) در رده‌های بسیج چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «عیسی حیدری» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت چندساله در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به علت شیوع کرونا و ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی شده تا بیش از دو هزار نفر از زائران استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در این مراسم معنوی عازم مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب در تهران شوند.

وی افزود: اولویت اعزام با جوانان، نوجوانان و کسانی است که برای اولین بار در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: تمام پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج و کانون‌های تابعه آماده ثبت نام از زائران مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

حیدری از افرادی که دارای شرایط سنی بالا و یا استفاده از دارو‌های خاص و بیماری هستند خواست برای ثبت نام مراجعه نکنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران استان چهارمحال و بختیاری با ۵۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) عازم تهران می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار