نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

جزای تلاش ایثارگران در راه مبارزه با باطل، جز رضای خداوند و بهشت نیست

حجت‌الاسلام شکری گفت: جزای تلاشی که رزمندگان، جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا در راه مبارزه با باطل داشتند، جز رضایت خداوند و بهشت نیست. بر اساس وعده‌های الهی آن افرادی که جان و مال خود را در راه خدا می‌دهند و کشته می‌شوند مالک بهشت هستند.
کد خبر: ۵۹۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 30May 2023

گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان فردوس/ پاداش تلاش ایثارگران جز رضایت خداوند و بهشت نیستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان فردوس، ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جامعه ایثارگری، اظهار داشت: جزای تلاشی که رزمندگان، جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا در راه مبارزه با باطل داشتند، جز رضایت خداوند و بهشت نیست. بر اساس وعده‌های الهی آن افرادی که جان و مال خود را در راه خدا می‌دهند و کشته می‌شوند مالک بهشت هستند.

وی تأکید کرد: باید مراقبت کنیم که عمر خود را به غیر از خدا نفروشیم؛ وگرنه دچار خسارت و نابودی خواهیم شد. عمر، یکی از سرمایه‌های باارزش هر انسان است و مجاهدان فی سبیل الله که از بهترین سرمایه زندگی خود گذشتند و قطعاً به بهشت وارد خواهند شد.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه وظیفه مهمی که بر دوش مسلمانان است که باید تحت پرچم ولایت، ولی فقیه زندگی کنند، افزود: «طاغوت»، نباید حاکم مسلمانان باشد. رزمندگانی که در زمان جنگ برای سرنوشت ملی ملت دلسوزانه به جبهه رفتند؛ لذا با فرمان امام (ره) بنا به روحیه خداجوی خود و بدون هیچ منتی جان خود را سپر منافع ملی کردند.

وی یادآور شد: رحمت الهی و ملاقات با خدا بهترین پاداش برای اینگونه ایثارگری‌هاست. مجاهدان فی سبیل الله کسانی که امنیت کشور را دنبال کردند و نخواستند که ذلت بر جامعه حکومت کند؛ لذا همت بلند داشتند و پاداش آن‌ها رضایت خداست که با هیچ چیزی نمی‌توان آن را عوض کرد.

امیدوارم بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا، قدردان این خون‌های پاک باشیم

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان فردوس دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام شکری در این دیدار اظهار داشت: هرچه داریم از امنیت، عزت و اقتدار همه را مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدوارم بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا، قدردان این خون‌های پاک باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار از مقام صبر، ایثار و استقامت خانواده معظم شهیدان تقدیر کرد و گفت: افتخار ما این است که در دنیا با شهدا محشور هستیم و ان‌شاءالله در آخرت هم مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها