فرمانده ناحیه بردسکن:

رزمندگان دفاع مقدس، الگوی موفق مدیریتی هستند

سرهنگ «جنیدی» گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یک الگوی موفق مدیریتی برای جامعه هستند که با تأسی به فرهنگ آن دوران پر افتخار می‌توان در جهت اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.
کد خبر: ۵۹۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 30May 2023

رزمندگان دفاع مقدس، الگوی موفق مدیریتی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در برنامه افتخار کوچه آبروی محله که به یاد شهید «محمد زنده‌دل» با حضور مسئولین محلی و مردم روستاهای بیجورد و خور در این روستا برگزار شد، ولایت‌باوری، ولایت‌پذیری و بصیرت را سه شاخصه مهم شهدای والامقام برشمرد و اظهار داشت: شهدا به معنای واقعی ولایت‌باور بودند و با بصیرت خود به موقع و به هنگام وظیفه خود را انجام دادند.

وی افزود: امروز اگر بخواهیم خط و مسیر شهدا را انجام دهیم باید ولایت‌باوری و بصیر بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا دشمنان نتوانند مردم به ویژه نسل جوان ما را از صراط مستقیم منحرف کند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: بصیرت قطب‌نما است. با توجه به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر نقش‌آفرینی در جهاد تبیین، می‌توانیم با بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی به آنچه شهدا از ما خواسته‌اند عمل کنیم.

جنیدی بیان اینکه امروز برگ برنده دشمن رسانه‌ است، تصریح کرد: متأسفانه در جبهه حق در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی ضعیف عمل کرده‌ایم که می‌طلبد در این حوزه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با تأکید بر جهاد امید‌آفرینی صادقانه، گفت: امروز دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی هستند، با توجه به اینکه اسفند ماه انتخابات در پیش داریم و دشمن به دنبال القای ناامیدی است نیاز است از هم‌اکنون در حوزه جهاد امیدآفرینی کار کرد و با حضور در بین مردم مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی داد و در جهت رفع آن‌ها گام برداشت.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن یادآور شد: اگرچه بیش از 35 سال از پایان جنگ می‌گذرد ولی خانواده‌های شهدا بدانند مسیر شهدا پیش‌روی ماست و همه ما مدیون مجاهدت‌های شهیدان هستیم.

جنیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به کرامات شهدا، خاطرنشان کرد: شهدا در بین ما نیستند اما براساس آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و اعمال و رفتار ما می‌بینند؛ بر همین اساس جوانان بدانند شهدا اسطوره‌ها و قهرمانان واقعی کشور هستند چراکه با ایثار و ازخودگذشتگی خود ایران اسلامی و انقلاب را بیمه کرده‌اند.

در پایان این مراسم از مادر شهید «محمد زنده‌دل» تجلیل شد.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج قمر بنی‌هاشم (ع) و حوزه امام علی (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی‌نژاد و دهیاری و شورای اسلامی روستای بیجورد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها