روایت خواندنی دیدار همسر شهید کجباف و همسر شهید هیودی، شهدای مدافع حرم؛

رهبر معظم انقلاب: شهدای مدافع حرم از شهدای دیگر بالاترند

همسر شهید هیودی با بیان اینکه همسرم، پیش از شهادت از من خواست که پس از شهادتش مانند همسر شهید کجباف باشم و در تشیعش مانند شما صحبت کنم، در سخنانی زینبی گفت: با صدای بلند اعلام می کنم که این شهید، افتخار و سربلندی من است و تاج سر من است و اگر ضرورت باشد با حضور در سوریه جان خود و دخترم را فدای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) می کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ - 23November 2015

رهبر معظم انقلاب: شهدای مدافع حرم از شهدای دیگر بالاترند

به گزارش گروه سایر رسانه ها ی دفاع پرس، طبیعی بود اگر شیون و زاری می کرد چرا که در جوانی، داغدار همسرش شده بود ولی وقتی استواری و صبر زینبی او را می دیدی از صبر او به اعجاب می افتادی و قطعا تایید می کردی که همسر شهید هیودی توانسته است عهد خود با همسر شهیدش را به خوبی ادا کند….

شیر زنانی که با رسالت زینبی خود جهاد سرخ حسینی همسران شان را پرچم داری می کردند، برای مصیبتی مشترک که البته خود آنها از آن به نعمتی بزرگ یاد می کردند، دور هم جمع شدند.

همسر شهید کجباف، که با رد درخواست تکفیری های کوردل برای معاوضه پیکر همسر شهید خود با پرداخت پول و یا آزادی اسیران داعشی، جلوه ای از «اُم وهب» های تاریخ را به نمایش گذاشت و به جهانیان اعلام کرد که در مرام ما نیست، چیزی را که در راه خدا داده ایم بازپس گیریم…

دیار مقاومت و پایداری ایران، دزفول همیشه مقاوم و قهرمان، اولین شهید مدافع حرم خود را در عصر پنجشنبه ای بارانی تقدیم اسلام کرد. شهید “امیر علی هیودی” دلیرمرد پایتخت مقاومت و حماسه به آرزوی دیرینه خود رسید و جام شهادت را از دست مولای خود اباعبدالله گرفت.

یک هفته ای است که خبر شهادت این شهید، در شهر پیچیده، ولی انتظار بازگشت پیکر مطهر شهید به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنان محقق نشده است.

اکنون همسر شهید کجباف به دیدار همسر شهید هیودی آمده تا به او تسلای خاطر دهد و دیدار این دو شیر زن دلیر، صبر را تعریف دوباره داد.

همسر شهید کجباف، با بیان اینکه گاهی در زندگی حوادثی همچون موج به ساحل امن زندگی انسانها برخورد می کند، ذکر خداوند را آرامش دهنده قلب انسان ها در مصیبت ها خواند و گفت: اگر شهدای حرم نبودند، معلوم نبود، چه سرنوشتی برای  حرم حضرت زنیب(س) رقم می خورد.

وی ضمن سفارش  صبر به همسر شهید هیودی، با اشاره به دیدار با رهبر معظم انقلاب افزود: آقا، فرمودند «شهدای حرم از شهدای دیگر مقام بالاتری دارند» چرا که مصداق آیه ای هستند که می فرماید « کسانی که از خانه های خود هجرت کردند فقط برای خدا و رسول خدا و ائمه معصومین و مرگ آنها را فرا می گیرد، برای آنها پاداش بزرگی است که کسی توان درک آن را ندارد و اجر آنها با خدا است» و آقا فرمودند «این شهدا در روز قیامت از روی شانه های مردم به بهشت می روند».

همسر شهید کجباف، جایگاه شهدا را در نزد خداوند بسیار عالی خواند و گفت: خانواده شهدا اولین گروهی هستند که در بهشت همنشین آنها خواهند شد و این بشارتی برای خانواده های شهدا است که اگر راه شهدا را ادامه دهند در بهشت همجوار شهید خواهند بود.

وی افزود: خداوند می فرمایند که کسی که در راه من شهید شود، خود خدا سرپرست آن خانواده می شوم  و من به آشکار دیدم که پس از شهادت شهید کجباف، لطف خدا بیش از گذشته شامل حال ما می شود.

IMG 8103 همسر شهید هیودی؛ امیر از من خواست در شهادتش مانند همسر شهید کجباف باشم/ همسر شهید کجباف: آقا فرمودند، شهدای مدافع حرم از شهدای دیگر بالاترند

همسر شهید هیودی، شهادت را تنها دعای همیشگی شهید هیودی اعلام و گفت: از موقعی که با امیر آشنا شدم، تمام فکر و ذکرش شهادت بود و تنها دعایش در شب های قدر شهادت همانند اباعبدالله بود.

وی، شهید هیودی را متعلق به همه ایران دانست و افزود: امیر به آرزویش رسید و فقط می توانم به او بگویم. شهادتت مبارک.

این شیر زن دلاور، با بیان اینکه همسرم، پیش از شهادت از من خواست که پس از شهادتش مانند همسر شهید کجباف باشم و در تشیعش مانند شما صحبت کنم، در سخنانی زینبی گفت: با صدای بلند اعلام می کنم که این شهید، افتخار و سربلندی من است و تاج سر من است و اگر ضرورت باشد با حضور در سوریه جان خود و دخترم را فدای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) می کنیم.

وی  ضمن تقدیر از تمام مردم دزفول مقاوم، از آنها خواست: برایم دعا کنید تا این رسالت زینبی را ادا کنم و دختر شهید را زینب وار بزرگ کنم.

IMG 8102 همسر شهید هیودی؛ امیر از من خواست در شهادتش مانند همسر شهید کجباف باشم/ همسر شهید کجباف: آقا فرمودند، شهدای مدافع حرم از شهدای دیگر بالاترند

همسر شهید کجباف، سخنان همسر شهید هیودی را لطف خدا و عنایت حضرت زینب کبری(ع) به وی خواند و گفت: شهید، تا شهید گمنام است، حضرت زهرا(س)، هر شب بر بالین شهید حاضر می شود و باید به قضای خداوند راضی بود.

وی با استناد به آیه قرآن شهدا را زنده خواند و افزود: اگر صبر کنید حضور شهید را نه تنها در خواب بلکه در بیداری احساس می کنید و اگر صبور باشید، آثار شهید را در زندگی خود خواهید دید.

همسر شهید کجباف با اشاره به سخنان خود در مراسم شهید کجباف ادامه داد: آن حرف ها، حرف های من نبود بلکه حرف شهید بود که بر زبان من جاری شد.

وی ضمن توصیه همسر شهدای مدافع حرم به صبر، گفت: باید به خاطر پذیرش این هدیه ما توسط خدا، شکر خدا را به جای آورد و سجده شکر کرد.

این شیرزن دلاور، با یادآوری مصائب حضرت زینب(س) در عاشورا، مصیبت امام حسین(ع) را اعظم مصیبت در آسمان و زمان خواند و گفت: وقتی فشار بر من زیاد می شود به یاد مصائب حضرت زینب(س) می افتم و آرام می شوم.

همسر شهید کجباف گفت: دشمن می خواهد از ما سستی ببیند ولی ما همسران شهدا ایستاده، مصمم و قوی هستیم و با استقامت زینبی(س) خود، راه حسینی(ع) شهدا را ادامه می دهیم.

IMG 8107 همسر شهید هیودی؛ امیر از من خواست در شهادتش مانند همسر شهید کجباف باشم/ همسر شهید کجباف: آقا فرمودند، شهدای مدافع حرم از شهدای دیگر بالاترند

IMG 8068 همسر شهید هیودی؛ امیر از من خواست در شهادتش مانند همسر شهید کجباف باشم/ همسر شهید کجباف: آقا فرمودند، شهدای مدافع حرم از شهدای دیگر بالاترند

منبع: دز تودی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار