فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) سپاه خبر داد؛

حضور هزار نفر از پاسداران در «دو امدادی عاشقان حسینی ـ زائران خمینی (ره)»

سردار سرور گفت: امسال یک هزار نفر از پاسداران در قالب کاروان دو امدادی عاشقان حسینی ـ زائران خمینی (ره) شرکت می‌کنند و پس از طی مسافت ۷۱۴ کیلومتر، از اصفهان به مرقد امام خمینی (ره) خواهند رسید.
کد خبر: ۵۹۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 30May 2023

حضور یک هزار نفر از پاسداران در دو امدادی عاشقان حسینی ـ زائران خمینی (ره)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی سرور» فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: بیش از هزار دانشجوی داوطلب پاسدار از سراسر کشور در دوی امدادی که از اصفهان آغاز می‌شود، شرکت دارند و تا رسیدن به بهشت زهرای تهران، برنامه‌های گوناگون و متنوعی را در ۴۵ شهر و روستا و ۷۵ گلزار شهدای طول مسیر، اجرا خواهند کرد.

مسئول کاروان بزرگ دو امدادی عاشقان حسینی ـ زائران خمینی (ره) با اشاره به برنامه‌های این کاروان افزود: دیدار با علما و بزرگان شهر‌های مسیر، دیدار با ۱۹۰ خانواده شهید و تقدیم هدایا و لوح تقدیر به آنان، زیارت بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، گلباران گلزار شهیدان، ختم ۱۴ میلیون صلوات و ۱۱۴ ختم قرآن کریم از جمله برنامه‌های این کاروان در طول مسیر به صورت دوی امدادی خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان پس از پیمایش پنج روزه مسیر، در ۱۴خرداد خود را به مرقد مطهر امام راحل می‌رسانند و ضمن شرکت در آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در این مراسم گوش فرا خواهند داد.

سردار سرور خاطرنشان کرد: ارادت و تکریم و تجدید میثاق و عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری کاروان دوی بزرگ عاشقان حسینی، زائران خمینی است.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت و پشتیبانی مخلصانه همه کسانی که در شکل‌گیری و اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: دانشگاه امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه در اصفهان افتخار دارد که نام خود را در فهرست بنیانگذاران این برنامه بزرگ فرهنگی، اجتماعی ثبت کرده است و امسال بیست و پنجمین سال برپایی این کار بزرگ و ارزشمند را با مشارکت غالب دانشجویی و پاسداران دانشجو و فارغ‌التحصیل شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها