امام جمعه خاش:

اهل بیت (علیه السلام) در نزد اهل سنت حرمتی ویژه دارند

حجت‌الاسلام «دهقان» گفت: اهل بیت علیهم السلام در نزد شیعه و اهل سنت دارای جایگاه و احترام بالایی برخوردار هستند و عزیزان اهل سنت حرمت ویژه‌ای به مقام شامخ اهل بیت علیهم السلام قایل هستند و جایگاه علی بن موسی الرضا علیه السلام نیز ویژه است.
کد خبر: ۵۹۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 30May 2023

اهل بیت در نزد اهل سنت حرمتی ویژه دارندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با حضور اقشار مختلف مردم خاش سیستان و بلوچستان مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، همزمان با دهه کرامت در مسجد امام رضا (ع) محله هواشناسی این شهرستان خاش برگزار شد.

مردم این شهرستان ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت امام رضا علیه السلام نشان دادند. کاروان زیر سایه خورشید به همراه امام جمعه و شماری از مسوولان خاش در جمع ورزشکاران گود زورخانه ای حاضر شده و در این مکان به اجرای برنامه پرداختند.

دهه کرامت در شهرستان خاش همچنین با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب از سوی هنرمندان این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرامی داشته شد.

مراسم محوری جشن ولادت امام رضا علیه السلام نیز در شهرستان خاش امشب در مسجد امام رضا با حضور امام جمعه و اقشار مردم این شهرستان برگزار می شود.

سخنرانی امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش و مداحی مداحان اهلبیت علیهم السلام از برنامه های مهم این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم اظهار داشت: تکریم جایگاه اهل بیت علیهم السلام در حقیقت تکریم از اسلام و نبی رحمت است، زیرا اهل بیت به عنوان فرزندان و از نسل پیامبر اسلام صلی الله و علیه وسلم مقام و اعتبار دارند.

وی ادامه داد: فرهنگ رضوی باید در زندگی فردی و اجتماعی اقشار جامعه قابل لمس باشد، که نمونه بارز آن ساده زیستی، تقوا و عمل مخلصانه و خدمت به مردم و عدالت گستری و مهرورزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار