مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

یادواره شهدا فرصتی برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است

اسمعیلی گفت: یادواره شهدا برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 30May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت: یادواره شهدای خرداد ماه قزوین و حومه در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد و شهادت سید آزادگان حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ساعت 17:30 تا 19، پنج‌شنبه، یازدهم خرداد سال جاری در گلزار مطهر شهدای قزوین برپا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در خرداد ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده بر سر مزار شهیدان حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند. این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین سیره و منش شهدا، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار