فعال رسانه‌ای بوشهر:

یکی از خرمشهرهای امروزما تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است

«ذوالفقاری» گفت: به فرموده رهبرمعظم انقلاب خرمشهر‌ها در پیش روی جوانان است که امروز یکی از این خرمشهر‌ها تبیین فرهنگ ایثار وشهادت است.
کد خبر: ۵۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 30May 2023

یکی از خرمشهر های امروزما تبیین فرهنگ ایثار وشهادت است«حجت ذوالفقاری» مشاور فرهنگی و رسانه‎ای شورای هیئات مذهبی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: خرمشهر، حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو و ناموس خود، از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه خونین شهر، تا همیشه، حجله فتح و ظفر بندند.

وی در این خصوص افزود: سوم خرداد، یادآور حماسه ای پرشکوه از تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده رزمندگان فداکاری است که با عینیت بخشیدن به مفهوم والای ایثار و ازخودگذشتگی، آزادی خرمشهر را رقم زدند. این ایثارگری ها، رشادت ها و حماسه های پرشور، همواره در تاریخ کشور فراموش نشدنی است.

ذوالفقاری با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص خرمشهرهای آینده کشور گفت: امروز یکی از این خرمشهر‌ها تبیین فرهنگ ایثار وشهادت است.

مشاور فرهنگی ورسانه ای شورای هیئات مذهبی کشوربا بیان اینکه شادی، غرور و سربلندی هر ملتی در گرو فتح قلل رفیعی است که فرزندان آن آب و خاک در زمینه‌های مختلف رقم می‌زنندافزود:سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی از باشکوه‌ترین روزهاست و شادترین روز مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای نخست بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها