رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا مطرح کرد؛

رسیدگی دقیق به پرونده‌ها و کشف جرایم سرلوحه کار پلیس آگاهی

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و کشف جرایم باید سرلوحه کار پلیس آگاهی قرار گیرد.
کد خبر: ۵۹۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 30May 2023

رسیدگی دقیق به پرونده‌ها و کشف جرایم سرلوحه کار پلیس آگاهیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در همایش سراسری روسای پلیس آگاهی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت امام رضا (ع) اظهار داشت: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و کشف جرایم باید سرلوحه کار پلیس آگاهی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه پلیس آگاهی به اندازه‌ای توانمند است که می‌تواند هر جرمی را رصد کند، گفت: سرمایه اجتماعی و مقبولیت نظام با عملکرد مطلوب پلیس آگاهی در کشف جرایم ارتقاء می‌یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: همه ما در برابر امنیت اجتماعی مسئول هستیم و نباید در انجام وظیفه خود کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار امنیت جانی و مالی امنیت روانی نیز بسیار مهم است، گفت: معنویت به معنای این است که انسان در هر پستی که هست به مردم خدمت کند ریاضت شما کار مجاهدانه در پلیس آگاهی است.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: استرداد اموال مال باختگان باید به عنوان آخرین فرآیند ماموریت پلیس آگاهی مد نظر قرار گیرد شما پناهگاه مردم هستید بنابراین بایستی در خدمت جامعه به نحوی عمل کنید که مردم به شما اعتماد داشته باشند و در آرامش زندگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی در پلیس آگاهی فرمایشات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راس تمامی امور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی باید در راس امور شما باشد و ضرورت دارد پلیس در تراز انقلاب اسلامی عمل کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها