نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد؛

ناکامی اقدامات دشمن در حوزه مقابله با پوشش و حجاب زنان

«مطیعی» گفت: با توجه به هوشیاری مردم دین‌دار استان، مسلما اقدامات دشمن در حوزه مقابله با پوشش و حجاب زنان، مانند گذشته نتیجه‌ای ندارد.
کد خبر: ۵۹۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 30May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در جلسه شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام پربرکت دهه کرامت اظهار داشت: از همه کسانی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنند تا جامعه‌ای مناسب همراه با رعایت شئون اسلامی داشته باشیم، تشکر می‌کنم.

امام جمعه سمنان بیان کرد: در حال حاضر همه ما وظیفه داریم در جامعه به صورت کاملاً درست امر به معروف را اجرایی کنیم.

مطیعی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به دور از خشونت باشد و نحوه اجرای آن به طور مستقیم می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی در جامعه داشته باشد.

وی اضافه کرد: سمنان، استان افراد متدین است و با توجه به این مهم، باید به این موضوع اهمیت داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: با توجه به هوشیاری مردم دین‌دار استان، مسلما اقدامات دشمن در حوزه مقابله با پوشش و حجاب زنان، مانند گذشته نتیجه‌ای ندارد.

مطیعی تأکید کرد: اقدامات و همفکری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید مشاهده شود و این اقدامات به اطلاع عموم مردم برسد.

«احمد ریواده» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز اظهار کرد: در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، حجاب و عفاف، باید مانند گذشته با اقدامات قابل‌توجه، تمهیدات دشمن برای پیشروی در این حوزه را خنثی کرد.

وی گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع حجاب از مهم‌ترین موارد این حوزه است که باید با اقدامات مناسب این امر محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: آموزش از نیاز‌های این حوزه است و در دستگاه‌های اجرایی نیز این آمادگی وجود دارد تا آموزش‌ها به کارکنان ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها