معاون استاندار مرکزی:

بزرگترین شاخصه حرکت امام خمینی(ره) خدمت به مردم و مستضعفین بود

نظری گفت: بزرگترین شاخصه حرکت حضرت امام(ره) خدمت به مردم و مستضعفین بود و مکتب امام(ره) به ما فرهنگ استقلال و ما میتوانیم را یاد داد .
کد خبر: ۵۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ - 30May 2023

بزرگترین شاخصه حرکت امام خمینی(ره) خدمت به مردم و مستضعفین بودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز (سه شنبه) در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار داشت: ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر مکتب و راه ایشان را در جامعه و برای جوانان بازخوانی و تبیین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: بزرگترین شاخصه حرکت حضرت امام(ره) خدمت به مردم و مستضعفین بود و مکتب امام(ره) به ما فرهنگ استقلال و ما میتوانیم را یاد داد و در واقع امام خمینی(ره) به ما یاد داد که اگر اراده کنیم و عزم خود را به میدان بیاوریم قطعا موفقیت های بزرگ را کسب می کنیم.

 وی ادامه داد: سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمارکبیر انقلاب اسلامی از ۲ جنبه قابل توجه است که از این رو برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به مرقد در راستای تجدید میثاق و بیعت با ایشان و همچنین برگزاری آیین بزرگداشت در زادگاه امام خمینی(ره) در شهرستان خمین تدارک و برنامه‌های فاخر با حضور میهمانان داخلی و خارجی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

نظری اضافه کرد: در خصوص اعزام زائران به مرقد امام راحل، تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام شده و اقدامات هر دستگاه مشخص و هماهنگی‌های بین بخشی نیز صورت گرفته است.

 وی تأکید کرد: تمام ظرفیت‌های این استان برای اعزام زائران به مرقد امام راحل و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی بکار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: هرگونه کم‌کاری و کوتاهی از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط پذیرفتنی نیست و با دستگاه مربوطه برخورد لازم صورت می‌گیرد، چرا که برگزاری باشکوه این آیین در راستای تجلیل و تجدید میثاق از مقام شامخ بزرگمردی است که پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاده و هر روز این درخت تنومند ریشه‌دارتر می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار