معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مسئولان برای پیشرفت کشور

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه چراغ راه تمامی مسئولان برای پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۵۹۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 30May 2023

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مسئولان برای پیشرفت کشوربه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «تراب محمدی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز در همایش منطقه‌ای معاونان فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان در سراب اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با ایجاد امیدآفرینی در مناطق و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری منطقه‌ای در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدیران باید با مباحث حقوقی آشنایی داشته باشند تا حقی از مردم ضایع نشود افزود: مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم را در راس برنامه‌های خود قرار دهند و به‌عنوان قاضی در مسند امور اداری، جانب عدالت را رعایت کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، حفاظت و صیانت از آرای مردم است و در این راستا ۴ اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سراب هم با اشاره به زلزله هفته گذشته در این شهرستان گفت: این زمین لرزه به ۱۶۵ واحد مسکونی در ۲۸ روستا از ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده و ۶۰ واحد نیز در شهر سراب تا ۳۰ درصد آسیب دیده اند.

علی جهانی افزود: علاوه براین در اخرین بررسی تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعیت هلال احمر ۱۵۷ واحد دامی در ۳۵ روستای بخش مرکزی سراب از ۱۰ تا ۲۰ درصد دچار خسارت شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها