برگزاری کلاس آگاه سازی قضایی توسط دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در تیپ ۲۸۸زرهی خاش

کلاس آگاه سازی قضایی توسط دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور کارکنان پایور تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی در سالن اجتماعات تیپ برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 30May 2023

برگزاری کلاس آگاه سازی قضایی توسط دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در تیپ ۲۸۸زرهی خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان،کلاس آگاه سازی قضایی توسط دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور کارکنان پایور تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی در سالن اجتماعات تیپ برگزار شد.

«حسینعلی میر» دادستان قضایی سیستان و بلوچستان در این کلاس بیان کرد:جنگ امروز جنگ فضای مجازی است؛ ما باید در برابر مطالبی که دشمنان علیه انقلاب در فضای مجازی می نویسند، هوشیار باشیم.

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود:جرایم و تخلفات  کارکنان در فضای مجازی از روی غفلت و عدم آگاهی است لذا لازم است در  اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی جهت کارکنان و خانوادها اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

وی برنامه‌های منسجم آموزشی و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی را گام مهم در کاهش آسیب‌ها برشمرد و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مخاطب ما فقط کارکنان نیرو‌های مسلح نباشند بلکه فرماندهان و مسئولان نیز مخاطب قرار گیرند چرا که مدیران، اولین ضامن اجرای قانون در یگان‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار