مدیرعامل اتحادیه ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران خبر داد؛

فعالیت ۷۰۰ خانه قرآن در استان مازندران

«کریم‌نژاد» از فعالیت ۷۰۰ خانه قرآن روستایی و شهری در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ - 30May 2023

فعالیت ۷۰۰ خانه قرآن در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پنجمین همایش تکریم از چهره‌های قرآنی قائمشهر عصر امروز با حضور آیت الله «علی معلمی» امام جمعه قائمشهر و عضو مجلس خبرگان، «محمد انجم شعاع» مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور، «روح الله سلگی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، «مولایی» فرماندار، «زارعی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ «قزلباش» فرمانده سپاه شهرستان قائمشهر، «خنکدار» فرزند سردار شهید خنکدار و معاونت مالی شهرداری، تولیت حوزه‌های علمیه شهرستان قائمشهر و جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی، چهره‌ها، فعالان و خادمان قرآنی شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر برگزار شد.

«بهروز کریم‌نژاد» مدیرعامل اتحادیه ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران با اشاره به اینکه همایش امروز توسط موسسه گنجینه نور مازندران و به همت شهرداری قائمشهر برگزار شد، اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و توجه بیشتر به این کتاب آسمانی توسط دولت‌ها، قطعاً کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال داشته و کوتاهی‌ها و کاستی‌های دهه‌های گذشته را جبران می‌کند.

وی از وجود یکهزار موسسه قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی در استان مازندران خبر داد و افزود: همچنین ۵ هزار نفر عضو هیئت مدیره موسسات و تشکل‌های قرآنی هستند.

مدیرعامل اتحادیه‌ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران تعداد موسسات قرآنی مازندران را ۳۲۰ موسسه اعلام کرد و ادامه داد: ۷۰۰ خانه قرآن روستایی و شهری نیز در استان فعال هستند.

وی از فعالیت ۷۰ موسسه قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی در قائمشهر خبر داد و بیان کرد: این استان از شهرستان‌های بسیار مهم و فعال استان در حوزه قرآنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار