آئین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان برگزار می‌شود

آئین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و مراسم تجلیل از پیشکسوتان روحانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 31May 2023

آئین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آئین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و مراسم تجلیل از پیشکسوتان روحانی به منظور حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم‌الشان و روحانیت مجاهد و همچنین به جهت معرفی و الگوسازی طلاب عزیز رزمنده با مشارکت نهادهای حوزوی و نیروهای مسلح با دعوت از علما و روحانیت برگزار می‌شود.

مراسم مرکزی این آئین در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران و با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری برگزار می شود و مشابه همین مراسم نیز به صورت مجازی با بهره گیری از ارتباط تصویری (ویدئو کنفرانس) و به صورت همزمان در سراسر کشور با دعوت از نمایندگان محترم ولی فقیه و عقیدتی سیاسی های نیروهای مسلح و علما و پیشکسوتان روحانی برگزار خواهد شد.

در استان لرستان این مراسم با دعوت قبلی، به صورت ارتباط تصویری (ویدئو کنفرانس) همزمان با سراسر کشور  چهارشنبه ۱۰خرداد از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار