نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

عمل به قرآن از درس‌های امام راحل است

آیت الله «معلمی» گفت: عمل به قرآن کریم از درس‌های امام راحل است.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 31May 2023

عمل به قرآن از درس‌های امام راحل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پنجمین همایش تکریم از چهره‌های قرآنی قائمشهر عصر امروز با حضور آیت الله «علی معلمی» امام جمعه قائمشهر و عضو مجلس خبرگان، «محمد انجم شعاع» مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور، «روح الله سلگی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، «مولایی» فرماندار، «زارعی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ «قزلباش» فرمانده سپاه شهرستان قائمشهر، «خنکدار» فرزند سردار شهید خنکدار و معاونت مالی شهرداری، تولیت حوزه‌های علمیه شهرستان قائمشهر و جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی، چهره‌ها، فعالان و خادمان قرآنی شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر برگزار شد.

آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به سیاست‌های مقتدرانه دولت سیزدهم اظهار داشت: مواضع دولتمردان گذشته که تکیه به غرب و کوتاه آمدن بود با ماهیت انقلاب سازگاری نداشت و دیدیم که توفیقاتی نیز حاصل نشد، اما در این دو سال در دولت سیزدهم چرخش بزرگی رخ داد و همه عظمت و قدرت منطقه ایران را به عینه مشاهده کردند.

به گفته امام جمعه قائمشهر کشور‌هایی مثل عربستان و مصر با ارسال پیام‌هایی خواهان رابطه با ایران اسلامی شدند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: استقامت در مسیر ایمان یکی از بزرگ‌ترین درس‌های ایشان به همه ما است که با تحمل ۱۴ سال رنج زندان، تبعید و انزوا زمینه‌ساز انقلاب و عزتمندی ماندگار ایران اسلامی شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شناخت وظیفه و عمل به آن یکی دیگر از درس‌های بزرگ امام راحل به همه است.

آیت الله معلمی قرآن را کتابِ حیات‌بخش و کتابِ نور و زندگی خواند و افزود: کلمه قرآن به معنی کتاب خواندنی است که نقشه راه زندگی انسان و کتاب هدایت است و در آن تردید و شک و شبهه برای متقین وجود ندارد.

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: شأنیت قرآن، هدایت همه انسان هاست، اما نتیجه و ثمره آن در وجود اهل تقوا و متقین ریشه می‌دواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار