پرچم داران انقلاب/

برگزاری همایش مجازی «روحانیت پیشگامان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت اسلامی و جهاد تبیین» در البرز

 آئین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی (ویدیو کنفرانس) در استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 31May 2023

 همایش مجازی روحانیت پیشگامان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت اسلامی و جهاد تبیین در استان البرز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز،  آئین اختتامیه دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی (ویدیو کنفرانس) امروز «چهارشنبه» در استان البرز برگزار شد.

این همایش با حضور سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اکبری معاونت امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، جمعی از روحانیون فعال در عرصه جهاد تبیین استان البرز و و معاونت‌های این اداره کل در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان روحانی به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع، روحانیت و همچنین به جهت معرفی و الگو سازی جهت طلاب جوان، با مشارکت نهاد‌های حوزوی و نیرو‌های مسلح برگزار شد.

مراسم مرکزی این آئین همچنان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران و با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری در حال برگزاری است و مشابه همین مراسم نیز به صورت مجازی با بهره گیری از ارتباط تصویری (ویدئو کنفرانس) و به صورت همزمان در سراسر کشور با دعوت از نمایندگان، ولی فقیه و عقیدتی سیاسی‌های نیرو‌های مسلح و علما و پیشکسوتان روحانی برگزار خواهد شد.

در این همایش از دو تن از روحانیون فعال در عرصه جهاد تبیین استان که با انتشار کتاب در این همایش اعلام حضور کرده اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها