وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به دفاع‌پرس:

صادرات تجهیزات پزشکی دانش‌بنیان مایه افتخار است

«عین‌اللهی» با اشاره به صادرات تجهیزات پزشکی به کشور اندونزی، گفت: این موضوع از افتخارات کشور است که به سطحی از توانایی رسیده که تجهیزات پزشکی صادر می‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 31May 2023

صادرات تجهیزات پزشکی دانش‌بنیان یک افتخار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات برای جذب گردشگران سلامت اظهار داشت: به ۲۲۰ مرکز مجوز دادیم که بتوانند به گردشگران سلامت خدمات ارائه دهند. در این راستا تقریباً همه استان‌ها را درگیر کردیم و بخش مجزایی برای این حوزه در نظر گرفتیم.

عین‌الهی بیان کرد: بیمارستان حضرت مهدی (عج) که مدتی قبل توسط رئیس جمهور افتتاح شد از جمله پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور است که توان تحمل ۹ ریشتر زلزله را دارد.

وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر شرایط تولید تجهیزات پزشکی در کشور گفت: در زمینه تولید ۴۰ درصد تجهیزات پزشکی در کشور از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده می‌شود؛ البته اخیراً خبر اشتباهی منتشر شد، مبنی بر اینکه ۱۰ بیمارستان در اندونزی از سوی ایران تجهیز می‌شود؛ این در حالی است که ایران هیچ قولی در این زمینه نداده است.

عین‌اللهی با اشاره به صادرات تجهیزات پزشکی به کشور اندونزی، تأکید کرد: این موضوع از افتخارات کشور است که به سطحی از توانایی رسیده که تجهیزات پزشکی صادر می‌کند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها