در راستای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل؛

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل برگزار شد

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل با حضور مسئولین کشوری، استانی و مردم انقلابی اردبیل در سالن اجتماعات «ولایت» سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 31May 2023

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل؛ اجلاسیه شهدای روحانی و طلاب اردبیل با حضور ظهر امروز (چهارشنبه) درسالن اجتماعات «ولایت» سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل  با حضور مسئولین استانی و مردم انقلابی اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «مجتبی ذالنوری» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت رئوف اهل بیت امام رضا (ع) به اهمیت ادامه راه راستین شهدا تاکید کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: روحانیون از اول تحولات انقلاب اسلامی همیشه در صف اول بوده و در جریان‌های انقلاب حضور داشتند.

ذالنوری گفت: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی نقش برجسته‌ای داشتن و ضمن عمل نمودن به وظیف اصلی خود در راستای تبلیغ دین مبین اسلام از جمله مشوقان حضور رزمندگان در جبهه حق علیه باطل بودند.

وی در ادامه افزود امروزه طلاب و روحانیون سنگر آن شهدای والامقام را در عرصه مختلف فرهنگی و تبلیغی به صورت جهادی پر کرده و در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین در خط مقدم این جهاد میباشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها