همایش «دختران حرم ساز حاج قاسم» در ارومیه برگزار شد

همایش «دختران حرم ساز حاج قاسم» همراه با تجلیل از خانواده های معظم شهدا و دختران خیر حرم ساز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 31May 2023

همایش «دختران حرم ساز حاج قاسم» در ارومیه برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همایش دختران حرم ساز حاج قاسم امروز همراه با تجلیل از خانواده های معظم شهدا و دختران خیر حرم ساز ارومیه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

«پروین جهانی» مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه و ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت (ع) و همراهی در مکتب اوصیای الهی را به همه عنایت فرماید.

وی پیرامون سیره علمی و رفتاری حضرت معصومه مطالبی را بیان و ولایت پذیری را مهمترین شاخصه ی شخصیتی این بانوی بزرگوار اسلام عنوان کرد. لذا سبک زندگی حضرت معصومه برای بانوان و دختران جامعه بهترین اسوه الگو است.

مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه به گوشه ای از کرامات و رحمت امام رضا(ع) نیز اشاره کرد و افزود: توسل به این امام رئوف قفل بسیاری از حاجت های دنیوی و اخروی را باز می کند.

در ادامه مراسم عذرا فرزامی مسئول کمیته امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ارومیه نیز با گرامیداشت دهه کرامت به بیان اقدامات و مشارکت بانوان خیر شهرستان ارومیه برای بازسازی عتبات عالیات پرداخت.

حضور معنوی خادمین به همراه پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) ، فضای خاصی به مراسم بخشید و مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از این حضور معنوی خادمین و پرچم گردانی، به اظهار ارادت به امام رضا (ع) پرداختند.

تجلیل از «دختران حرم ساز حاج قاسم» و تجدید میثاق با شهدای گمنام آرمیده در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی پایان بخش مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار