ضرورت تلاش بی‌وقفه مدیران شهری برای امدادرسانی به سیل‌زدگان «گرمی»

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به سطح بالای خسارت سیل به گرمی گفت: مدیران استانی باید با تمام امکانات و تجهیزات پای کار بیایند.
کد خبر: ۵۹۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 31May 2023

مدیران باتمام تجهیزات پای کار باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ظهر امروز (چهارشنبه) «سید کمال‌الدین میرجعفریان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه به دلیل سطح بالای خسارت و آسیب‌ها نیاز است مدیران کل استان خود را به گرمی برسانند، اظهار داشت: مدیران استانی باید با تمام امکانات و تجهیزات با محوریت و فرماندهی فرماندار شهرستان فردا پای کار بیایند.

وی بیان کرد: در بحث تأمین نیروی انسانی سپاه استان هم اعلام آمادگی کرده و برای لایروبی مدارس و خانه‌ها از سپاه و بسیج پای کار می‌آیند که برای پیشبرد بهتر کار‌ها لازم است مدیران کل موضوعات را دسته بندی کنند و بر اساس اولویت کار‌ها را دست بگیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: در بحث آبرسانی به دلیل قطعی آب شهرستان و آسیب دیدن خط انتقال آب از مسیر جعفرآباد، به شهروندان گرمی و اهالی روستا‌ها از ظرفیت تانکر‌های آبرسانی استان در سطح شهر گرمی و روستا‌ها استفاده می‌شود.

میرجعفریان با بیان اینکه مردم نگران نباشند چرا که خدمات رسانی در منطقه با جدیت تمام انجام می‌شود، ادامه داد: اماکن‌هایی که تخریب شده‌اند جهت جلوگیری از سو استفاده کنندگان و مخلان امنیتی، نیروی انتظامی حتماً در برقراری امنیت تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم بارندگی تا روز جمعه لازم است تمهیدات جدی در این باره اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها