پرچمداران انقلاب/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

انتشار 30 عنوان کتاب با موضوع «نقش روحانیت در دفاع مقدس» در آذربایجان غربی

سردار «وحیدی» از تهیه 30 عنوان کتاب با موضوع «نقش روحانیت در دفاع مقدس» در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ - 31May 2023

انتشار 30عنوان کتاب با موضوع «نقش روحانیت در دفاع مقدس» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی (ویدیو کنفرانس) امروز «چهارشنبه» در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت رئوف اهل بیت امام رضا (ع) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس گنج عظیم و معنوی است که باید با هنر و فناوری آن را بدون هیچ ضرری استخراج کنیم که البته منظور از ضرر خطر تحریف و فراموشی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از ابزار استخراج این گنج، عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور است و دیگر ابزار مهم استخراج این گنج معنوی کتاب می باشد.

سردار وحیدی افزود: در همین راستا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی تقریبا تا سال 1397 نزدیک به 30 عنوان کتاب به چاپ رسیده بود که به حول قوه الهی طی این چهار سال این تعداد به بیش از 250 عنوان کتاب در حوزه های مختلف رسیده و تعداد 8 عنوان کتاب از استان آذربایجان غربی تاکنون به عنوان کتاب نمونه سال انتخاب شده است.

وی تصریج کرد: در حوزه روحانیت نیز تاکنون 30 عنوان کتاب توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی جهاد تبیین را نیز راهکاری مهم برای جلوگیری از توطئه های فرهنگی دشمنان عنوان و بر لزوم تحقق و اجرای این فریضه در جامعه تاکید کرد.

در این مراسم از «زاهد احمدزاده» نویسنده کتاب فانوس های هدایت که به عنوان کتاب برتر دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت انتخاب شد و همچنین علمای پیشکسوت دفاع مقدس روحانی اهل سنت و تشیع استان آذربایجان غربی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار