فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

نظم نوین جهانی در حال تغییر به نفع جمهوری اسلامی ایران است

سردار کریمی گفت: دشمن در انزوای سیاسی جمهوری اسلامی با شکست جدی مواجه شد و همه نقشه های آنها برملا شد و امروز نظم نوین جهانی در حال تغییر به نفع ایران اسلامی و انقلابی است و قطعا در حال تغییر در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ - 31May 2023

نظم نوین جهانی در حال تغییر به نفع جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با جامعه پزشکی و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: در ایام ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) طلب رحمت واسعه از درگاه الهی باید مورد توجه ما باشد و نعمت بزرگ امامت و ولایت یکی از ابعاد مهم رحمت واسعه الهی است و اگر به دنبال این نعمت بزرگ هستیم باید زره سختی ها و مجاهدت ها را بر تن کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: کسی که در جبهه حق علیه باطل در ابعاد مختلف مجاهدت می کند در راستای کسب رحمت واسعه الهی گام برمی دارد و شهدا در مسیر رحمت واسعه الهی قرار گرفتند و امروز الگوی واقعی جامعه شهدا هستند که هفت گام معرفت، هجرت، همت، استقامت، سرعت و سبقت را به خوبی طی کردند.

وی ادامه داد: معرفت داشتن به تکالیف الهی از وظایف مهم هر انسان است و باید با عمل صالح در این مسیر گام برداریم و امروز بهترین عمل صالح خدمت صادقانه به مردم است و البته باید شرط تقوای در عمل و اخلاص در نیت در این عمل صالح باشد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه شهدا عمل صالح را به خوبی تشخیص دادند و در این مسیر شتابنده گام برداشتند، گفت: شهدا تمام وجودشان ذوب در ولایت و خدمت به اسلام و مردم بود که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که عمری دنبال شهادت رفت و در نهایت در مسیر شهادت جاودانه شد.

وی با اشاره به گرامیداشت ایام الله فتح خرمشهر بیان کرد: عملیات بیت المقدس و پیروزی ملت ایران تنها یک عملیات نیست بلکه درس بزرگ زندگی و عاشقی رزمندگان در مکتب الهی است و این عملیات از جهات و ابعاد مختلف قابل بررسی است و امروز نیاز است امروز پیام ها و مولفه های  موفقیت در این عملیات باید به خوبی تبیین شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سراسر انقلاب اسلامی و حماسه های هویت ساز همچون دفاع مقدس عنایات الهی و توجهات خاصه خداوند موج می‌زند ولی در دفاع مقدس به جهت اینکه ملت ایران مخلصانه به میدان آمد و به قدرت خداوند اعتماد کرد عنایات ویژه ای به مردم عطا شد که نمونه آن عملیات بیت المقدس است.

وی ادامه داد: دشمنان برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی هر راهبردی را علیه ملت به کارگیری کردند اما با هدایت های امامین انقلاب و حضور بصیرانه ملت ایران امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و دشمن در همه راهبردها با شکست جدی مواجه شده و حتی در بسیاری از ابعاد جنگ ترکیبی ناموفق بوده است.

سردار کریمی با بیان اینکه دشمن امروز در فضای مجازی، جنگ شناختی و فریب ذهن ها احساس قدرت می کند که باید هوشمندانه عمل کرد،گفت: توجه به تولید محتوا، جهاد تبیین، سواد رسانه و تقویت ظرفیت ها و داشته های داخلی می تواند توطئه های دشمنان در جنگ شناختی را خنثی کند.

وی افزود: جبهه مقاومت به تاسی از حماسه های بزرگ انقلاب به رشد و بالندگی رسیده و افتخار آفرینی می کند و حقیقت امروز دشمن شکست همه جانبه، افول و خرد شدن استخوان های جبهه استکبار و حامیان آنها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی حقیقت ها را وارونه نشان می دهد و به دنبال غفلت از شکست های خود در طول ۴۴ سال است، افزود: همچنین مشکلات را بزرگنمایی می کند و جهاد تبیین فریضه مهم، فوری و راهکار اساسی است.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در گام دوم انقلاب در اوج اقتدار ، خودکفایی و توانمند شدن در همه ابعاد است و جوانان باید از این اقتدار و دستاوردهای عظیم به خوبی آگاه شوند.

سردار کریمی با بیان اینکه حقیقت امروز ایران اسلامی اقتدار و حرکت به سمت پیشرفت است، گفت: باید مقتدر بمانیم و ایران قوی با اتحاد، وحدت همه جانبه و پیروی از ولایت محقق می شود.

وی افزود: دشمن در انزوای سیاسی جمهوری اسلامی با شکست جدی مواجه شد و همه نقشه های آنها برملا شد و امروز نظم نوین جهانی در حال تغییر به نفع ایران اسلامی و انقلابی است و قطعا در حال تغییر در جهت تضعیف دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امید آفرینی مهمترین وظیفه امروز جامعه نخبگانی و خصوصا پزشکان است و خوشبختانه جامعه پزشکی استان در خدمت به مردم همواره پیشگام بوده و در طول بیماری کرونا افتخارات زیادی به ماندگار گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای موفق طرح شهید رهنمون در استان توسط جامعه پزشکی از دیگر افتخارات آنها است و بنده به سهم خود از زحمات و مجاهدت های همه پزشکان عزیز قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها