نماینده ولی فقیه در کردستان خبر داد؛

تلاش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای رفع مشکلات معیشتی طلاب

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ نفر از ماموستاهای استان اشتغال دولتی دارند، گفت: وضعیت معیشت روحانیون در استان یکی از دغدغه های مهم بود که تصمیم بر افزایش شهریه گرفته شده است.
کد خبر: ۵۹۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ - 31May 2023

وضعیت معیشت روحانیون در استان یکی از دغدغه های مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه سفر به سقز به همراه مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز با جمعی از  روحانیون این شهرستان دیدار کرد و با اشاره به اغتشاشات سال گذشته اظهار داشت: در روزهای اغتشاش، ۴۰۰ نیروی نظامی و انتظامی در استان زخمی شدند و ۱۰۴ شبانه روز برای امنیت مردم در آماده باش بودند.

وی افزود: افرادی با صدور بیانیه، مکرر توهین کرده و ماموستاها را مورد اذیت و آزار قرار دادند که باید بدانند جایگاه ولی فقیه با این اقدامات سخیف، کم ارزش نمی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ نفر از ماموستاهای استان اشتغال دولتی دارند، گفت: وضعیت معیشت روحانیون در استان یکی از دغدغه های مهم بود که تصمیم بر افزایش شهریه گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی به مشکل مسکن روحانیون اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه اعلام آمادگی کرده است هزار مسکن در اختیار طلاب اهل تشیع و اهل سنت قرار دهد اما افرادی که فرم (ج) آنها قرمز باشد مسکن به آنها تعلق نمی‌گیرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها