فرماندار بوشهر:

انقلاب امام خمینی ایران را احیا کرد

فرماندار بوشهر گفت: انقلاب عارفِ عالم و مجاهد بزرگ ما، ایران را احیا کرد و موج بیداری و عزت‌خواهی و نفی ستم و تفرعن را موجب شد.
کد خبر: ۵۹۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ - 31May 2023

انقلاب امام خمینی ایران را احیا کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «صالح رحیمی» فرماندار بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص سالروز رحلت جانسوز بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از شهداست. برای اقتدار ایران اسلامی باید مقام شهدا و اهداف آنها بار برنامه مختلف فرهنگی به نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی انتقال یابد. 

فرماندار بوشهر با تاکید بر برگزاری منظم دیدار با خانواده های معزز شهدا، گفت : دیدار با خانواده های شهدا موجب حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه می گردد.

وی افزود: برای صیانت از رشادتهای رزمندگان اسلام و ایجاد پیوند بین نسل جوان با آرمانهای شهدا ورزمندگان و نمایش آثار ارزشمند بیادگار مانده از شهدا مطالعات دراین حوزه صورت گیرد. توسعه برنامه های فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و برگزاری یادوره های بزرگداشت شهدا ضروری است. 

رحیمی تصریح کرد: آن روزگار که پرچم عدالت‌طلبی به دست مبارک حضرت روح‌الله(ره) برافراشته شد، هیچ کسی گمان نمی‌برد که نهضتی مبتنی بر «ایمان الهی» و نه «رسانه و اسلحه و حمایت خارجی»، طومار حکومتی ۲۵۰۰ ساله و جلاد و بهره‌مند از حمایت قدرت‌های جهانی را در هم بپیچد.

فرماندار بوشهر اذعان کرد: هیچ یک از نظریه‌ها و معادلات سیاسی نیز در نظر دنیازدگان، تا مدت‌ها پیش از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نشانه‌ای از پیدایی مکتبی و گفتمانی بدیع و جهانگیر نمی‌داد. آری ... انقلاب خمینی کبیر، بساط نظام سلطه را بر هم زد و نقشه استکبار برای تسلط بر ایران و ملل جهان را پاره کرد.

رحیمی افزود: انقلاب عارفِ عالم و مجاهد بزرگ ما، ایران را احیا کرد و موج بیداری و عزت‌خواهی و نفی ستم و تفرعن را موجب شد. 

وی گفت: چنین است که در روز ۱۴ خرداد، عالَم، تنها از حضور ظاهری آن بزرگمرد تاریخ‌ساز محروم شد اما مکتب روح‌اللهی و طنین انقلاب طوفانی وی باقی است و زمینه و متصل به انقلاب بزرگ ناجی عالم بشریت حضرت مهدی قائم (عج) است. این واقعیت اینک کابوس همه نمرودیان و یزیدیان زمان و رمز تپندگی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار