فرمانده سپاه دشتی:

امام خمینی منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است

سرهنگ «زارعی تبار» گفت: امام خمینی (ره)، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین حاصل سال‌ها تلاش ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه بود.
کد خبر: ۵۹۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹ - 01June 2023

امام خمینی منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل استسرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره)، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین حاصل سال‌ها تلاش ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه بود.

سرهنگ زارعی تبار در این زمینه افزود: تفکر و اندیشه امام خمینی(ره)، بدون شک تأثیر به سزایی دربیداری و وحدت مسلمانان جهان داشته است. بنابراین جهان اسلام در عصر حاضر وام دار امام خمینی(ره) و آرمان های والای اوست.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی تصریح کرد: رحلت حضرت «روح الله » همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید، چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه محوری شهرستان دشتی در ایام ارتحال حضرت امام(ره) گفت: برنامه محوری شهرستانی روز یکشنبه چهاردهم خردادماه بعد از نماز مغرب وعشا با حضور عموم مردم ومسئولین در مسجد جامع خورموج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار