مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خبر داد؛

ثبت ۴ هزار بازدید در سامانه جشنواره «بانوی تمدن‌ساز»

فریبا «ولی‌پوری عالم» با اشاره به استقبال گسترده از دومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز در لرستان از ثبت چهار هزار بازدید در سامانه مربوط به این جشنواره خبر داد و گفت: پس از ارزیابی براساس شاخص‌ها و اعلام رأی داوران، ۲۰ نفر به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۹۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 31May 2023

ثبت بازدید 4 هزار در سامانه جشنواره «بانوی تمدن‌ساز»

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فریبا ولی‌پوری عالم» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز، (چهارشنبه) در جریان دومین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی» که در سالن همایش‌های سازمان جهادکشاورزی استان لرستان برگزار شد، با اشاره به استقبال گسترده بانوان از اولین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اظهار داشت: در پی استقبال بانوان استان، دومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در هشت رشته برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار بازدید در سامانه مربوط به جشنواره ثبت شده است، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان با قید شرط سنی زیر ۳۰ سال در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، حوزوی، فعال فرهنگی، ورزشکار، هنرمند، کارآفرین، روستایی و عشایر آثار و مدارک خود را بارگذاری کردند.

ولی‌پوری عالم با اشاره به اینکه آثار و مستندات ارسالی به هیئت‌داوران در بخش‌های مختلف ارسال و حوزه بانوان استانداری دخالتی در داوری این جشنواره نداشته است، اضافه کرد: پس از ارزیابی براساس شاخص‌ها و اعلام رأی داوران، ۲۰ نفر به‌عنوان بانوان شاخص دومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در استان لرستان انتخاب شدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در خاتمه گفت: به نفرات اول هر رشته کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، نفرات دوم و سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و به سایر نفرات برگزیده، هدایایی اعطا می‎شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار