دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) خبر داد؛

اعزام ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

«بابائی فر» از اعزام شش هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در سیزدهم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 31May 2023

اعزام ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مهدی بابائی فر» دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سیزدهم خرداد ماه امسال، ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

بابائی فر افزود: این برنامه با کمک استانداری، فرمانداری‌ها، اداره کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا مردم شهیدپرور استان همدان از این برنامه به خوبی استقبال کردند و آمادگی خود را برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آرمان‌های امام راحل نشان دادند.

وی گفت: جلسات متعددی با حضور مسئولین استانی در این زمینه تشکیل شده است و با توکل به خدا و تمهیدات صورت گرفته مشکلی برای اعزام زائران نخواهیم داشت.

بابائی‌فر عنوان کرد: دشمن سعی دارد با القای شبهات جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان از تفکرات و اندیشه‌های ناب بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی منحرف سازد، که این برنامه فرصت ارزشمندی است تا با جهاد تبیین به بیان واقعیت‌ها بپردازیم.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پایان زهد، تقوا، شجاعت، استکبارستیزی و ساده زیستی را از جمله ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) دانست و متذکر شد: مسئولین ما باید در خدمتگزاری به مردم سیره ایشان را به عنوان الگو سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار