معاون روابط عمومی سپاه کربلا:

انعکاس توانمندی اقشار بسیج بهترین ظرفیت برای آفند رسانه‌ای است

سرهنگ «ابراهیمی گتابی» با تاکید بر اینکه انعکاس توانمندی اقشار بسیج بهترین ظرفیت برای آفند رسانه‌ای است، گفت: مسئولین رسانه‌ای اقشار بسیج با اطلاع رسانی به هنگام می‌توانند هدایت گر افکار عمومی برای رشد و پیشرفت جامعه باشند.
کد خبر: ۵۹۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ - 31May 2023

انعکاس توانمندی اقشار بسیج بهترین ظرفیت برای آفند رسانه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی ابراهیمی گتابی» معاون روابط عمومی سپاه کربلا امروز در نشست تخصصی با مسئولین رسانه‌ای اقشار بسیج مازندران که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی بن الموسی الرضا (علیه السلام) با اشاره به ظرفیت‌های اقشار بسیج در حوزه رسانه، اظهار داشت: آنچه که در رسالت روابط عمومی نظام اطلاع رسانی سپاه و بسیج، آمده است، تبیین مواضع و انعکاس دستاورد‌های سپاه و بسیج در جامعه است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با بیان اینکه حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی انقلاب مهم‌ترین وظیفه نظام اطلاع رسانی اقشار بسیج که منجر به زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی می‌شود، افزود: حجم فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف در جامعه بسیار زیاد است و برای همین در این زمینه باید در حوزه اطلاع رسانی به صورت ویژه و تخصصی کار صورت بگیرد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا اولویت بندی در نظام اطلاع رسانی در سطح رده‌ها و پایگاه و اقشار را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید نظام اطلاع رسانی طوری مدیریت شود که در کوتاه‌ترین زمان بیشترین اثرگذاری را داشته باشیم.

سخنگوی سپاه کربلا با تاکید بر تولید هوشمند و توزیع هدفمند، ادامه داد: سازمان‌های اقشاری برنامه‌های اثرگذاری را در طول سال اجرا می‌کنند و نیاز است اطلاع رسانی به موقع و با شرایط روز جامعه انجام شود تا عیار و تراز خدمات رسانی سپاه و بسیج به مردم را نشان داده شود.

سرهنگ ابراهیمی گتابی جذب حداکثری و منفعت اجتماعی گسترده را مهم‌ترین اهداف در نظام اطلاع رسانی اقشار بسیج برشمرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی بعداز اجرای برنامه‌های اثرگذار، انعکاس مطلوب برنامه نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه اگر بهترین محتوا در بهترین قالب و در درست‌ترین زمان منتشر شود اثرگذار است، اضافه کرد: ۷۳ رسانه مکتوب و مجازی با قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی همکاری می‌کنند و انتشار دهنده اخبار سپاه و بسیج هستند. صداوسیمای استان مازندران هم با همکاری بسیار خوبی که با سپاه کربلا دارد، ظرفیت خوبی برای انتشار اخبار اقشار بسیج است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در ادامه سخنان خود به تکنیک‌ها و روش هاو اهداف رسانه‌ای در نظام اطلاع رسانی اقشار بسیج هم اشاره کرد و افزود: اقناع سازی، نماد سازی و الگوسازی توسط رسانه موجب ایجاد و تقویت و افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام می‌شود.

سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به هجمه بی‌امان رسانه‌ای دشمن با هدف سیاه نمایی و القای بدبینی در مردم تصریح کرد: وظیفه رسانه‌های اقشاری بسیج جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت است که باید در حوزه اطلاع رسانی مورد توجه ویژه قرار دهند.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با تاکید بر اینکه انعکاس توانمندی اقشار بسیج بهترین ظرفیت برای آفند رسانه‌ای است، گفت: مسئولین رسانه ای اقشار بسیج با اطلاع رسانی به هنگام می توانند علاوه بر اینکه هدایت‌گر افکار عمومی برای رشد و پیشرفت جامعه باشند ، مقبولیت و تراز واقعی سپاه و بسیج را در بین مردم نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار