بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون؛

بسیج طنین استکبارستیزی، ولایت‌مداری را در پهنه گیتی فریاد زد

در بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در تقبیح اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی آمده است: بسیج دانشجویی با تأسی از مصطفاهای چمران و احمدی روشن طنین استکبارستیزی، ولایت‌مداری را در پهنه گیتی فریاد خواهد زد.
کد خبر: ۵۹۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 31May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، در بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در واکنش به تقبیح اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی آمده است: بسیج دانشجویی با تأسی از مصطفاهای چمران و احمدی روشن طنین استکبارستیزی، ولایت‌مداری را در پهنه گیتی فریاد خواهد زد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. در سالروز ایامی که یادآور سلحشوری و دلاورمردی جوانان این آب و خاک در فتح خرمشهر است و جوانان عزیز این انقلاب و علی الخصوص دانشجویان بسیجی به گفته رهبر فرزانه این انقلاب می بایست خرمشهرهای پیش رو را قاطعانه فتح کنند، اتحادیه اروپا در اقدامی رذیلانه بسیج دانشجویی را در فهرست تحریم های خود قرار داد تا بار دیگر خوی استکباری و کینه ورزانه خود را در تقابل با انقلاب اسلامی به نمایش بگذارد و مرز بین حق و باطل را واضح تر گرداند.

در خصوص بسیج دانشجویی این شجره طیبه و این لشکر مخلص خدا باید از بیانات طلایی بنیانگذار فقید انقلاب بهره جست که فرموده‌اند: «امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاهها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و فرزندان بسیجی‌ام در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییرناپذیر «نه شرقی و نه غربی» باشند. من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.»

بسیج دانشجویی با تأسی از مصطفاهای چمران و احمدی روشن خود و به برکت خون هزاران جوان پاک بسیجی طنین استکبار ستیزی، استقلال طلبی، عدالت خواهی و ولایت مداری را در پهنه گیتی فریاد خواهد زد و پرواضح است که مورد غضب فراعنه و شیاطین زمان قرار گیرد. بحمدالله دانشگاهیان و عموم مردم ایران علیرغم خواست و اراده دشمن، توانسته اند از زیر یوغ استکبار جهانی نجات یابد و این دشمنی ها با این شجره طیبه دور از انتظار نبوده و نخواهد بود.

بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن تقدیم آفرین به خیل جوانان و دانشجویان عزیز بسیجی که بیش از سی سال است که در میادین جهاد علمی و فناوری، خدمات جهادی به محرومان و حفاظت از استقلال فرهنگی و نگاه به افق تمدنی ایرانی اسلامی می درخشند، اقدام سخیف اتحادیه اروپا را محکوم نموده و بیان می دارد این تحریم رذیلانه سندی برای فرزندان بیدار دل حضرت روح الله و رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود تا با همتی بیش از پیش در میدان مجاهدت و دفاع از اسلام و حریم انقلاب سر از پای نشناخته و در تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی و ایران عزیز کمر همت را محکم تر از همیشه ببندند.

هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار