مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تمدید جشنواره ادبی یوسف در خوزستان تا پایان خرداد ماه

سردار مرادحاجتی گفت: تاکنون 289 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده ضمن این که تا 31 خرداد این فرصت در اختیار نویسندگان و اهالی ادب هست که در این رویداد بزرگ ادبی شرکت کنند.
کد خبر: ۵۹۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 01June 2023

تمدید جشنواره ادبی یوسف در خوزستان تا پایان خرداد ماهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه اداری برنامه های ابلغی سال به تشریسح جشنواره ادبی یوسف پرداخت و اظهار داشت: تاکنون 289 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده ضمن این که تا 31 خرداد این فرصت در اختیار نویسندگان و اهالی ادب هست که در این رویداد بزرگ ادبی شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره در 2 بخش نوجانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و در تلاش هستیم که آئین پایانی آن را در آبان ماه با حضور مسوولین و نویسندگان برجسته استانی برگزار کنیم.

سردار مرادحاجتی گفت: در بخش ویژه داستان، پرداختن به «وحدت ملی» و «ایران قوی» مد نظر است و در بخش جانبی نیز موضوعاتی همچون «جبهه مقاومت»، «نقش بانوان در دفاع مقدس» و «جهاد تبیین» باید مد نظر نویسندگان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: جوایز نقدی و هدایای نفیسی برای برگزیدگان در نظر گرفتیم لذا نویسندگان عزیز استان خوزستان می‌توانند همچنان آثار خود را از طریق پیام رسان‌های بله، ایتا و روبیکا به شماره 09330807455 ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها