معاون تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

صعود هیئت کوهنوردی نیروی زمینی سپاه به قله توچال/ دماوند توسط پاسداران کوهنورد فتح خواهد شد

سرهنگ پاسدار امامی گفت: تیم کوهنوردی نیروی زمینی سپاه موفق شد به ارتفاع چهار هزار متری توچال که از نظر فنی یکی از قلل مهم کشور است، صعود کند.
کد خبر: ۵۹۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ - 01June 2023

صعود هیئت کوهنوردی نیروی زمینی سپاه به قله ۴ هزار متری توچال/دماوند توسط پاسداران کوهنورد فتح خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «حسین امامی» معاون تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه با اشاره به صعود هیئت کوهنوردی نیروی زمینی سپاه به قله چهار هزار متری توچال اظهار داشت: تیم کوهنوردی این نیرو با گرامی‌داشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) موفق شد به ارتفاع چهار هزار متری توچال که از نظر فنی یکی از قلل مهم کشور است، صعود کند.

وی افزود: در صعود به قله توچال یک تیم ۱۲۰ نفره حضور داشتند اما منتخب این تیم که یک گروه ۲۵ نفره است در آینده نزدیک به دیگر قلل مرتفع کشور از جمله قله دماوند صعود خواهد کرد.

امامی تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه در مرحله اول امداد و نجات بود که در راستای یکی از ماموریت‌های تخصصی نیروی زمینی سپاه است؛  البته هر ماه طبق ابلاغ، یک صعود در رده‌های تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه به قلل مرتفع انجام می‌شود که انتخاب زمان و نوع صعود بر اساس ابلاغ سلسله مراتب و نظر کارشناسان فنی خواهد بود.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی یکی از برنامه‌های محوری ما در معاونت تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه است که خیلی از کوهنوردان با اشتیاق و انگیزه در آن شرکت می‌کنند؛ امید است که هیئت کوهنوردی نیروی زمینی سپاه که با آمادگی کامل در صعود‌ها شرکت می‌کند، در راستای ارتقاء توان رزم گام بردارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار