تجلیل از منتخبین استان خراسان شمالی در دومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی

در مراسمی از منتخبین استان خراسان شمالی که در دومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت حائز رتبه شدند، تقدیر شد.
کد خبر: ۵۹۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 01June 2023

تجلیل از منتخبین استان خراسان شمالی در دومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  بجنورد، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی (ویدیو کنفرانس) همراه با تقدیر از برگزیدگان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های استان خراسان شمالی برگزار شد.

حجت الاسلام «احمد پرهیزگار» مدیر مشارکت روحانیت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت رئوف اهل بیت امام رضا (ع) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این رویداد مهم فرهنگی با هدف نقش حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی و همچنین نقش مراجع عظام تقلید، علمای بلاد و ائمه جماعات در انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

در این جشنواره از بین آثار ارسالی به دبیرخانه، از خانم «عفت نیستانی» نویسنده کتاب «عمامه ام کلاه آهنی شد» برای کسب مقام شایسته تقدیر دومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام و السملین «محمد نجفی زاده» از روحانیون رزمنده و جهادگر دوران دفاع مقدس با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار