اردبیل مقصد طرح حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد از مادران باردار

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد از انتخاب استان اردبیل به عنوان مقصد اجرای طرح حمایت‌های غذایی و درمانی از مادران باردار خانواده‌های محروم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 01June 2023

اردبیل مقصد طرح حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد از مادران بارداربه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، و به نقل از روابط عمومی استانداری، «حمیدرضا علیان زادگان »رئیس «بنیاد ۱۵ خرداد» ظهر امروز (پنج شنبه) در نشست با استاندار اردبیل، از اجرای طرح‌های مختلف در حمایت از «جوانی جمعیت» خبر داد و اظهار داشت: ارائه کالا و خدمات به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیش‌تر از جمله اقداماتی است که با راه‌اندازی فروشگاه ویژه در همه استان‌ها پیگیری می‌شود و در چند استان نیز دایر شده است.

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ساختمان‌های بنیاد ۱۵ خرداد در سراسر کشور به فروشگاه ارائه کالا و خدمات به این جامعه هدف انتخاب شده که در استان اردبیل نیز خواستار اختصاص مکانی برای این امر هستیم.

وی با اشاره به حمایت‌های غذایی و درمانی از مادران باردار خانواده‌های محروم، از انتخاب استان اردبیل به‌عنوان مقصد بعدی اجرای این طرح خبر داد.

علیان‌زادگان با بیان این‌که اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله احداث خوابگاه دانشجویان متأهل نیز از سوی این بنیاد عملیاتی می‌شود، گفت: احداث این خوابگاه بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته در راستای طرح جوانی جمعیت آغاز می‌شود.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل هم در این نشست اظهار داشت: بنیاد ۱۵ خرداد با اجرای طرح‌های حمایتی از جمله «لبخند مادر» و طرح حمایت از چندقلو‌ها در قالب جوانی جمعیت، می‌تواند حمایت‌هایی را در خصوص تغذیه و مکمل‌های دارویی مادران باردار خانواده‌های محروم عملیاتی کند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل، افزود: احداث خوابگاه دانشجویان متأهل دارای اهمیت بوده و لازم است عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمان ناباروری و نیازمندی برخی خانواده‌ها به تجهیزات درمانی از جمله سمعک، حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در این راستا نیز مورد انتظار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار