آغاز به کار هفتمین جشنواره ملی «تولیدات هنری فانوس» در کرمان

هفتمین جشنواره ملی «تولیدات هنری فانوس» به میزبانی استان کرمان در موضوعات نقش ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌های دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، سبک زندگی رزمندگان و شهدا و... برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 01June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، هفتمین جشنواره ملی «تولیدات هنری فانوس» از سوی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و به میزبانی استان کرمان در موضوعات نقش ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌های دفاع مقدس؛ نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس؛ شهیدان، جانبازان، آزادگان، رزمندگان؛ خانواده معظم شهدا، مدافعان حرم؛ سبک زندگی رزمندگان و شهدا؛ راهیان‌نور و موضوع آزاد برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ خردادماه فرصت دارند آثار خود در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم و نماهنگ، سرود و موسیقی، تولیدات رادیویی و تولیدات ویژه دانش‌آموزی را از طریق وب سایت maghar ۴۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، مرحله استانی جشنواره شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود و جشنواره ملی نیز مهرماه سال جاری به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرمان، بلوار شهید عباسپور، جنب مصلی امام علی (ع)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، بخش مدیریت هنری و امور سینمایی مراجعه کرده و یا با شماره ۰۳۴۳۲۷۲۴۱۴۸ تماس حاصل فرمایید.

آغاز به کار هفتمین جشنواره ملی «تولیدات هنری فانوس» در کرمان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار