مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

«جهاد تبیین» راهکار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

جابری انصاری گفت: دشمنان همچنان از صفت انقلابی و اسلامی می‌هراسند و می‌کوشند بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند که این وظیفه و مسئولیت تاریخی ما است تا با جهاد تبیین و با ترویج اندیشه‌های امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه دشمنان را خنثی سازیم.
کد خبر: ۵۹۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 01June 2023

دشمنان از انتشار اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی در جامعه می‌هراسند«سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: دشمنان از آشنایی و مأنوس شدن نسل جوان با اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی می‌هراسند و آن را مانع تحقق اهداف استکباری و شیطانی خود می‌دانند.

جابری انصاری با تاکید بر اجرایی کردن گسترده جهاد تبیین در سطح جامعه، تصریح کرد: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند شناخت آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه نسلی که با اندیشه‌های ارزشمند امامین انقلاب اسلامی رشد یابد می‌توانند همانند چهل و چهل سال گذشته هیمینه استکبار جهانی را در هم شکند و مانع غارت و چپاول ملت‌های مستضعف توسط آن‌ها شود.

وی تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی در جامعه ر از یکی از مهمترین الویت‌های فرهنگی دانست و عنوان کرد: ظلم ستیزی، استکبار تیزی و حمایت از آزادگان و مستضعفان جهان تا تحقق حکومت عدل حضرت مهدی موعود (عج) از مهمترین محور‌های اندیشه امامین انقلاب اسلامی که باید زمینه آشنایی نسل جوان با آن را فراهم آوریم.

جابری انصاری با اشاره به جمله توصیفی «مومن متعبد انقلابی» در توصیف شخصیت امام خمینی (ره) جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک توصیف جامع، خاطرنشان کرد: دشمنان همچنان از صفت انقلابی و اسلامی می‌هراسند و می‌کوشند بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند که این وظیفه و مسئولیت تاریخی ما است تا با جهاد تبیین و با ترویج اندیشه‌های امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه دشمنان را خنثی سازیم.

انتهای پیام/

پربیننده ها
آخرین اخبار