رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت ۱۴ و ۱۵ خرداد با شعار «خمینی (ره) حقیقت ماندگار»

حجت‌الاسلام «مشرفی» «خمینی (ره) حقیقت ماندگار» را شعار محوری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال ذکر کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی جهت تبیین آرمان‌های امام، شهیدان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 01June 2023

اجرای برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد با شعار «خمینی(ره) حقیقت ماندگار»

حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: همچنین سالروز ارتحال امام (ره) ضایعه اسفناکی بود که در ۱۴ خرداد سال ۶۸ بر جامعه اسلامی حادث شد.

وی بر لزوم پرداختن به ابعاد مختلف این قیام و جاودانه ماندن سالروز قیام ۱۵ خرداد تأکید کرد و بیان داشت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی بزرگداشت امام (ره) برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد لذا باید از همه ابعاد ممکن بیانگر شخصیت و عظمت واقعی ایشان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی «خمینی (ره) حقیقت ماندگار» را شعار محوری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال ذکر کرد و افزود: این ایام فرصت مناسبی جهت تبیین آرمان‌های امام، شهیدان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مشرفی با بیان اینکه برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: در این رابطه تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه‌ها در سطح استان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) و تبیین سلوک عرفانی ایشان در جریان سخنرانی‌ها و برنامه‌های گرامیداشت در محور قرار دارد، تصریح کرد: مراسم محوری گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به شخصیت امام خمینی (ه)، گفت: شخصیت ایشان به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و امام خمینی (ره) فردی جامع و فقیهی کامل، فیلسوف و عارفی بی‌نظیربود چنانچه تحولات سیاسی و مبارزه با فساد و تباهی در تمام کشور‌های اسلامی نشأت گرفته از تفکرات ایشان است.

حجت‌الاسلام مشرفی گفت: مبلغان دینی و روحانیون، خطبا و مبلغان برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام (ره) وظیفه سنگینی بر عهده داشته و باید به تبیین جایگاه والای حضرت امام خمینی (ره) پرداخته و این شخصیت برجسته را برای نسل جوان معرفی کنند.

وی در پایان از عموم مردم شریف و قدرشناس استان خواست تا با حضور گسترده و باشکوه خود در برنامه‌های بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) یک بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل و منویات، ولی امر مسلمین جهان تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

پربیننده ها
آخرین اخبار