فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

سه مولفه جمهوری اسلامی به فرماندهی انتظامی وابسته است

سردار «عباسی» گفت: سه مولفه مهم اقتدار، امنیت و آرامش جمهوری اسلامی به فرماندهی انتظامی وابسته است.
کد خبر: ۵۹۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 02June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «محمدرضا عباسی» فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم یادواره شهید «هادی» اظهار داشت: آسایش و آرامش امروزی را مدیون شهدا هستیم.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر مرزهای کشور حضور دارند و به پاسداری از کشور مشغول هستند، اضافه کرد: نیروهای نظامی در دورترین مکان‌ها با کمترین امکانات به دفاع از کشور مشغول هستند.

سردار عباسی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی تعلق خاطر آن به مردم است و مردم قدردان این نیروهای خدوم هستند، خاطر نشان کرد: سه مولفه مهم اقتدار، امنیت و آرامش جمهوری اسلامی به نیروی انتظامی وابسته است.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در کشور هجمه‌های گسترده بر علیه این نظام وجود داشت، اضافه کرد: ما توطئه‌های مختلف دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی را از سر گذرانیم در برخی از جنگ‌ها ایران دخیل نبود، ولی ایران هدف بود.

وی با بیان اینکه شهدای ما با ولایت‌مداری در راه دفاع از کشور جانانه جنگیدند، افزود: باید با الگوبرداری درست همه ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار