دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه خاش

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه خاش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 02June 2023

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان و در ادامه برنامه‌های بازدید ادواری از شهرستان خاش با حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا دهقان» امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

ناظری در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد و اظهار داشت: زمانی که تاریخ انقلاب را بررسی می‌کنیم متوجه خواهیم شد برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است و چه انسان‌هایی برای حفظ این نظام ایثارگری کرده‌اند، انقلاب اسلامی با ایثارگری ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار آنان به بار نشسته است، مردم و مسئولین مدیون ایثارگران هستند، لذا تکریم این عزیزان قدمی کوچک در راستای این‌همه فداکاری و ایثارگری خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تصریح کرد: طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ازجمله طرح‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و سنت حسنه‌ای است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ما توقعی ندارند و با همین دیدارها و احوال‌پرسی‌ها می‌توان دل آنان را شاد کرد، سنت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید در جامعه خصوصاً توسط مسئولان نهادینه شود.

ناظری در بخش دیگر به بحث کمیسیون پزشکی و درمان ایثارگران اشاره کرد و گفت: در بنیاد تمام تلاش بر این است تا ایثارگران با مراجعه به مراکز درمانی با مشکل مواجه نشوند. در بحث کمیسیون پزشکی نیز همواره همت خادمان شهدا در جهت خدمت به ایثارگران است تا بتوانیم خدمتی درخورشان این عزیزان ارائه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بهترین قشر جامعه هستند و اگر امروز کسی در قبال این عزیزان کوتاهی کند موردقبول نخواهد بود، ما امروز هرچه داریم باید در جهت رفاه ایثارگران بکار ببندیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضادهقان» امام جمعه شهرستان خاش ضمن خوشامد گویی به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هئیت همراه از تلاش مجموعه بنیاد شهیدوامور ایثارگران در حل مشکلات و معضلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد 

در پایان به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیر به امام جمعه شهرستان که خود نیز برادر دو شهید هستند از طرف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها