در جمع رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان خوانسار مطرح شد؛

سردار نقدی: آمریکا با جنگ نرم تلاش می‌کند منطق شهادت و ایمان را از جوانان ما بگیرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در افغانستان و تمام کشورهای اطراف ما، با صرف هزینه هفت هزار میلیارد دلاری مستقر شد و نتوانست با سلاح و جنگ مسلحانه به‌سوی کشور ما بیاید لذا با طراحی جنگ نرم جلو آمد و تلاش می‌کند منطق شهادت و ایمان را از جوانان ما بگیرد.
کد خبر: ۵۹۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 02June 2023

آمریکا با طراحی جنگ نرم جلو آمد و تلاش می‌کند منطق شهادت و ایمان را از جوانان ما بگیردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان خوانسار اظهار داشت: آمریکا در افغانستان و تمام کشورهای اطراف ما، با صرف هزینه هفت هزار میلیارد دلاری مستقر شد و نتوانست با سلاح و جنگ مسلحانه به‌سوی کشور ما بیاید لذا با طراحی جنگ نرم جلو آمد و تلاش می‌کند منطق شهادت و ایمان را از جوانان ما بگیرد.

سردار نقدی افزود: آمریکا بزرگ‌ترین جنگ روانی تاریخ بشریت را با استفاده از ۲۰۰ رسانه ماهواره‌ای و هزاران کانال و سایت مجازی بر کشور ما و ارزش‌های اسلامی تحمیل کرده است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خرمشهرها در پیش است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: در لبنان ارتش رژیم صهیونیستی که در مقابل تمام قوای نظامی کشورهای عربی ایستاد و به پیروزی رسیده بود در مقابل چند صد نفر جوان شهادت‌جو شکست خورد که این برگرفته از منطق شهادت است.

وی تصریح کرد: اگر حضرت موسی یک‌بار امت خود را از دریا عبور داد و نجاتشان داد، شهدا در کشور ما  را با رهنمودهای امام خمینی (ره) و پس‌از آن مقام معظم رهبری از گرفتاری‌ها رهایی دادند و یکی از این معجزات آزادی خرمشهر بود که با اتکا به منطق شهادت به وجود آمد.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید دوباره بر منطق شهادت گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب مسائل بی‌حجابی قطعاً حل خواهد شد برای آن باید جهاد کرد و در کلام اسلام کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نیست نوابغ علمی در تاریخ پذیرفته‌اند که اسلام تمام‌کننده و کامل‌ترین دین الهی است در مسئله زن هم کرامت کاملی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار