در مراسم گرامی‌داشت شهید «محمد رضایی» مطرح شد؛

فرمانده نیروی قدس سپاه: «شهید رضایی» اُسوه مقاومت و نمونه بارزی از عزتمندی مردم ایران است

سردار قاآنی با بیان اینکه محمد رضایی از برادران جوان غواص بود که در جنگ سخت‌ترین کار‌ها را انجام داد، گفت: «شهید رضایی» اُسوه مقاومت و نمونه بارزی از عزتمندی مردم ایران است.
کد خبر: ۵۹۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 02June 2023

شهید «محمد رضایی» اسوه مقاومت بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه صبح جمعه در مسجد بین راهی امام سجاد (ع)، در حد فاصل بین شهر‌های شیروان و فاروج در خراسان شمالی حضور یافت و ضمن تجلیل از مرحوم رمضانعلی رضایی، پدر شهید، فداکاری، شجاعت و شهامت و مقاومت شهید محمد رضایی را ستود و اظهار داشت: محمد رضایی از برادران جوان غواص بود که در جنگ سخت‌ترین کار‌ها را انجام داد و جنگید و از خط شکنان و پیش قراولان بود و در اسارت نیز مقاومت و عزتمندی خود را حفظ کرد و بالاخره به شهادت رسید و عزت و عظمتی مضاعف یافت.

سردار قاآنی شهید محمد رضایی را اسوه مقاومت و نمونه بارزی از عزتمندی مردم ایران خواند.

وی ضمن تحلیل دستاورد مقاومت در عرصه‌ی بین الملل گفت: از آرزو‌های همه ما این است که مسیر شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: ما ملت سربلند و با افتخاری هستیم که در مسیر رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می‌کنیم.

وی در پایان این مراسم با شکوه پیرامون واژه مقاومت، عزتمندی حاصل از مقاومت و تحولی که امام (ره) در دل انسان‌ها با آموزه‌های قرآنی ایجاد کرد، به تفصیل سخن پرداخت.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها