با محوریت شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی»؛

ویژه برنامه «شونیشت شهدایی» در شهرستان نکا برگزار شد+ تصاویر

ویژه برنامه «شونیشت شهدایی» در بیت شهید مدافع حرم «عبدارحیم فیروزآبادی» در شهرستان نکا برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 02June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ویژه برنامه «شونیشت شهدایی» از سری برنامه‌های تبلیغات اسلامی شهرستان نکا، با حضور حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بیت شهید مدافع «عبدالرحیم فیروز آبادی» برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به نورانیت بیت شهدا اشاره و تشرف به محضر خانواده‌های معزز شهدا و دعای آنان را بسیار مغتنم خواند و این مهم را تکلیفی در جهت نورانیت، صفای باطن و قوت قلب در راستای جهاد در عرصه‌های مختلف همچون جهاد تبیین دانست.

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، با مدیحه سرایی و روضه خوانی «سعید کاظمی» فرزند شهید کاظمی همراه بود.

شهید مدافع حرم «عبدالرحیم فیروزآبادی» از اولین شهدای مدافع حرم استان مازندران و اولین شهید مدافع حرم شهرستان نکا است که در آبان سال ۹۴ به‌منظور دفاع از حرم‌های شریفه به سوریه اعزام شد و ۲۷ روز بعد از اعزام در ۱۶ آذر به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش همزمان با وفات نبی مکرم اسلام در ۲۸ صفر تشییع و در شهرستان نکا به خاک سپرده شد.

ویژه برنامه «شونیشت شهدایی» در شهرستان نکا برگزار شد+ تصاویر

ویژه برنامه «شونیشت شهدایی» در شهرستان نکا برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار