جانشین وزیر دفاع در بازدید از مراحل ساخت پارک علم و فناوری شیخ بهایی:

پارک‌های علم و فناوری از نهاد‌های اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری هستند

سردار فرحی گفت: پارک‌های علم و فناوری به‌عنوان یکی از نهاد‌های اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی تخصصی، مورد توجه بسیاری از کشور‌های جهان واقع شده است.
کد خبر: ۵۹۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 02June 2023

مبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از مراحل ساخت پارک علم و فناوری شیخ بهایی در محل پردیس اصفهان دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

سردار فرحی طی بازدید از امکانات پارک علم و فناوری شیخ بهایی دانشگاه صنعتی مالک اشتر ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی پروژه، از مدیران و دست اندرکاران قدردانی کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین نکات در این زمینه، عزم جدی بر راه اندازی پارک بود که نشان از دید آینده نگرانه است.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ماهیت پارک‌های علم و فناوری یادآور شد: این پارک‌ها به عنوان یکی از نهاد‌های اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال‌زایی تخصصی، مورد توجه بسیاری از کشور‌های جهان واقع شده است.

سردار فرحی با تاکید بر مزایای فراوان پارک‌های علم و فناوری افزود: پارک‌های علم و فناوری را محیطی مناسب برای استقرار و حضور حرفه‌ای شرکت‌های فناوری کوچک و متوسط، واحد‌های تحقیق و توسعه، صنایع و موسسات پژوهشی است که در تعامل سازنده با دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فناوری اشتغال دارند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار