بیانیه سپاه سمنان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد؛

قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ سرآغاز سقوط حکومت طاغوت بود

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آستانه ۱۴ خرداد، سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، با صدور بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 02June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آستانه ۱۴ خرداد، سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن این ایام را گرامی‌داشت.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم‌

۱۴ خرداد ماه تداعی حزن واندوه جانکاه امت اسلام در عزای فقدان احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت روح الله است.

شخصیت بزرگی که با طهارت روح و عظمت ایمان خود، انقلاب اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.

امام خمینی (ره) با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد و با اندیشه‌های نافذ خود، مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه‌های دین مبین اسلام، فراروی ملت شریف ایران اسلامی و دیگر ملل و جوامع آزاده و حق طلب قرار داد.

امروز نیز در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراثی ماندگار برای نسل‌های آینده این سرزمین اسلامی خواهدبود.

قیام خونین ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ نیز سرآغاز سقوط حکومت طاغوت بود که موجبات وزش نسیم بیداری و نجات تدریجی محرومان و مستضعفان از سلطه شیطانی مستکبران، در فراسوی جغرافیایی کشور را فراهم آورد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تسلیت سی و چهارمین سالروز غروب حزن انگیز خورشید درخشان آسمان ولایت در عصر معاصر و نثار خالصانه‌ترین درود‌ها به روح بلند آن، ولی خدا و شهدای والامقام قیام ۱۵ خرداد با آرمان‌های بلند امام بزرگوارمان و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید پیمان می‌کنیم و بر ادامه راه امام و پیاده سازی منویات، آرمان‌ها و اهداف امام در تمامی زمینه‌ها تاکید کرده و از همه مسئولان نظام مصرانه میخواهیم که با تاسی به سیره امام ره، خدمت خالصانه به ملت را سرلوحه عمل خود قرار داده و در مسیر تمدن نوین اسلامی محکم و استوار گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها