فرمانده سپاه دیر:

۳۰۰ زائر از شهرستان دیر راهی مرقد امام خمینی شدند

سرهنگ «حسینی» گفت:همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ، ۳۰۰ نفر زائر از شهرستان دیر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شدند.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 02June 2023

۳۰۰ زائر از شهرستان دیر راهی مرقد امام خمینی شدندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،سرهنگ پاسدار «سیدعلی حسینی نیا» فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر ظهر جمعه در حاشیه اعزام زائران دیری به مرقد امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) به اصلاح جامعه انسانی و نجات بشر از سلطه اصحاب شیطان و بازگشت بشریت به هویت فطری خویش که الهی است می اندیشید.

وی در این زمینه افزود:حضرت امام خمینی(ره) در دورانی انقلاب اسلامی ایران را به ساحل پیروزی رساند که جامعه بشری در تضاد و تعارض بین فطرت الهی خود با تحولات مادی گرایانه دنیا به دنبال چاره ای اساسی برای رفع آن تلاش می کرد.

وی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه‌ اعلام کرد و بیان داشت: حضور زائران در سخنرانی مقام معظم رهبری، تجدید بیعت با ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: همزمان باسالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ۳۰۰ نفر زائر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ نفر با خودروی شخصی به مدت ۴ روز به مرقد امام راحل اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار