امام جمعه کرمانشاه:

امام خمینی (ره) به پشتوانه اسلام انقلاب اسلامی را به ثمر رساند

آیت الله «علما» گفت:امام راحل به پشتوانه اسلام و قرآن، بر شرق و غرب پیروز شد و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 02June 2023

امام (ره) به پشتوانه اسلام انقلاب اسلامی را به ثمر رساندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شهرستان با تسلیت ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، اظهار داشت: اعتقاد عمیق حضرت امام (ره) به دین مبین اسلام باعث شد که ایشان از هیچ قدرتی نترسد و با تکیه بر احکام نورانی این دین الهی به مبارزه با طاغوت برخاست و شرق و غرب را شکست داد.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه امام (ره) همواره از اسلام سخن می‌گفتند و باور عمیق به عظمت و قدرت این دین الهی داشتند، گفت: امام راحل به پشتوانه اسلام و قرآن، بر شرق و غرب پیروز شد و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه امام راحل بار دیگر اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا زنده کرد، گفت: امام (ره) معتقد بودند که اسلام قدرتی فراتر از تصور همه حاکمان دنیا دارد و از این رو با پشتوانه این دین بزرگ الهی به جنگ با استکبار جهانی رفت و آنان را با قدرت و اقتدار شکست داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش با بیان اینکه امام (ره) با با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی تاسی از دین مبین اسلام به بیداری ملت های مسلمان و آزادیخواه دنیا نیز کمک های فراوانی کرد، گفت: مسلمانان دیگر کشورها و همچنین آزادیخواهان جهان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدند و به این نتیجه رسیدند که می توان با مستکبران به مبارزه برخاست.

آیت الله علما، امام خمینی (ره)، انسانی وارسته و فقیهی مومن و معتقد دانست و گفت: امام راحل همواره از اسلام می گفت و با ایمان و تقوا و ساده زیستی به دنیا ثابت کرد که قدم نهادن در مسیر حق مورد توجه پروردگار است و قطعا به ثمر می رسید و اینگونه نیز شد.

وی خواستار معرفی سیره و سلوک و رفتار حضرت امام (ره) به نسل جوان شد و افزود: جوانان ما باید بیشتر و بهتر با ابعاد زندگی حضرت امام (ره) آشنا شوند تا بتوانند سعادتمند این دنیا و آن دنیا شوند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی پس از ارتحال حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: این انتخاب از الطاف الهی بود و معظم له بهترین جانشین برای حضرت امام بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار