امام جمعه بروجرد:

امام خمینی (ره) فقیهی ژرف نگر بود

حجت الاسلام «حسینی» گفت: امام خمینی (ره) فقیهی ژرف نگر و عالم و مجتهد بزرگی بود که تاریخ با بزرگی از او یاد می‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ - 02June 2023

امام خمینی (ره) فقیهی ژرف نگر بودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد  اظهار داشت: امام خمینی (ره) در علم و عمل و عرفان پیشتاز و فیلسوف و عارفی به معنای کلمه بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) راحل افزود: امام(ره) نه استاد و نه دانشجوی علوم سیاسی بود اما ایشان سیاستمداری چیره دست بود که کسی نمی‌توانستد مقابل وی موضع گیری کند.

وی تاکید کرد: امام خمینی ره تحلیل گری قوی و در مقام عمل اول خود عمل می کرد بعد به مردم تاکید می کرد و با توکل بخدا حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله با ابرقدرت‌های شرق و غرب را کنار زد.

امام جمعه بروجرد همچنین افزود: مقام معطم رهبری نیز راه و روش، اخلاص، توکل بخدا و تفکر امام (ره) را در ۳۰ سال اخیر بکار برده و کشتی انقلاب را در این دریای پرتلاطم و تجاوز و ظلم به پییش می برند.

وی اظهار کرد: اکنون ایران قدرتی در منطقه است و آمریکا جرات نگاه به ایران و پرتاب موشک به ایران را ندارد و اینها همه به خاطر درایت مقام معظم رهبری است.

امام جمعه بروجرد افزود: خدمات دولت قابل تقدیر است و خدمات آن در راستای سیاست خارجه و تعامل با کشورهای مختلف قابل تقدیر بوده و دولت در مورد مساله افغانستان بسیار خوب عمل کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: آمریکا تلاش کرد ایران را با افغانستان درگیر جنگ کند که رهبر و مسئولان نظام زیرکانه و هوشمندانه عمل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار